čtvrtek 5. prosince 2013

Pomoc při cestování

Sedím v BA lounge. Unavená k smrti. Po osmi a půl hodinovém letu z Miami do Londýna a ještě mě čeká let do Prahy. Myslím, že už nemám sil. Oči mě bolí z nespavosti (v letadle jsem spala asi jen 2 nebo 3 hodiny). A tak si říkám, že by každý člověk (nebo alespoň žena) měl mít sebou do letadla kosmetické přípravky, které vám se vším pomůžou.
První pomoc - hydratační krém Pure Daydream od Victoria's Secret
        Myslím, že se dá sehnat i v menší nádobce. Krásně voní a velmi dobře hydratuje, a tak vaše pokožka nezůstane suchá.


Praktičtější je, si pořídit BB nebo CC cream. 
Nejlepší CC cream je od L'Oreal Paris.
      Zaručuje 24-hodinovou hydrataci a poslouží vám jako make up a jako ochrana pleti.
Pod oči je dobré použít Concealer. Poté budete vypadat více svěže a probuzeně. Vybrala jsem FakeUp od Benefit. Popravdě tuto značku mám velmi ráda.

V letadle vám vždy pomůže jíst jen zdravé věci jako zeleninu a ovoce a hodně vody!!! Letušky vám vždy rády vyhoví s lahví neperlivé vody.
Je dobré mít po ruce osvěžovací ubrousky, popřípadně makeup remover ubrousky. Pohodlné oblečení v letadle také pomůže.


A já už se těším domů, na své přátele a na mojí lásku! Tak se mějte děcka.


    Katty 








Žádné komentáře:

Okomentovat