středa 29. ledna 2014

Get Ready For School | Makeup + School stuffs

Dnešní příspěvek se bude trochu od těch ostatních lišit. Jelikož se s Domískem moc často ve volném čase nevidíme, musíme psát občas každá sama. A proto jsem tu dnes já, abych Vám popsala a ukázala jak se připravuji do školy. 



PS.: Ještě nemáme bohužel žádné videa na Youtube - jak už jsem říkala nemáme dostatek času, abychom se sešly, připravily a ještě k tomu něco natočily. Proto se moc omlouváme.



Takže můžeme začít. Ráda si přes víkend užívám volna, ale i přes to si musím do plánu zařadit nějaké to učení. Hned odpoledne si udělám nějaké ty lehké základní úkoly (doplnění cvičení, DÚ z matiky...). Večer se pak učím na případný test. Kolem 10 se jdu vykoupat a odlíčit se. Pokud mám ještě čas, tak si svůj obličej ošetřím Pure Clean od Yves Rocher. Ještě před spaním si něco přečtu (většinou kapitolu povinné četby, nebo módní bibli - časopis Vogue/Elle.


Ráno (Makeup)
Po dobré snídani a ano, vyčištění zubů (Signal White Now) si svážu vlasy do culíku, nejlépe drdolu. Opláchnu si obličej studenou vodou - což velmi dobře pomáhá na probuzení! ;) 
Já jsem velmi náchylná na špínu na rukách, tak si ještě před nanášením makeupu umyji ruce. 

  • Ještě před makeupem si na obličej nanesu Primer od Sephory

  • Na hřbet ruky si nanesu 2 odstíny makeupu od DiorSkin - Nude - větší podíl 010 a pak kapku 023.



  • Poté je na řadě pudr Stay Matte od Rimmel London. Ráda používám štětec od Sephora - Kabuki Brush





  • Celkový look dokončím řasenkou Great Lash od Maybelline New York.


Tak to je můj celkový look do školy! :) Přirozený a jemný. (šátek - Elle, tričko - Tampa Bay, svetr - Jennifer)

Doufám, že se vám příspěvek líbí a pište do komentů další nápady na podobné příspěvky!!!! 

Mějte se krásně! KATTY <3






Žádné komentáře:

Okomentovat