neděle 20. října 2013

Oblečená neoblečená

Oblečená neoblečená. I takovým způsobem někdo pohlíží na průhledné košile, blůzky, svetříky či dokonce šaty. Průsvitné oblečení je letos opět v kurzu. Je to velice sexy, ale zároveň nemusíte působit vyzývavě. Kdo se v průhledném oblečení necítí jako doma, může pod něj zvolit nějaké tričko či tílko, ale já osobně pod průhledné košile nosím jen podprsenku. Velice mne zaujala kombinace černé průsvitné košile a neonové podprsenky. Působí to svěže a mladistvě. Některé dámy se snaží vše zakrýt, jiné zase vše ukázat. Proto je průhledné oblečení dobrým kompromisem. Průhlednost je krásná a in. 

Krajky a pavučinky

Já osobně krajky velice zbožňuji a krajková trička se mi velice líbí. Miluji ten pestrý výběr vzorů. Od jemných pavučinek až po výrazné krajky. 

Košile

Snad každá dívka, kterou znám má ve svém šatníku průhlednou košili. Pro mě je taková košile základem a nikomu by ve skříni neměla chybět. Pod takovou košili tílko moc nedoporučuji, kazí to celkový dojem. Nejvíce se mi líbí košile zastrčená do pouzdrové sukně do pasu a zapnutá až ke krku. Působí to velice sexy. Či průhledná blůzka bez rukávů zastrčená do vyšších džínových kraťásků, ale zajisté už sama přijdete na to, která varianta Vám bude nejvíce vyhovovat a samozřejmě slušet. 



♥Domi

Žádné komentáře:

Okomentovat