pondělí 21. října 2013

Modrá je dobrá

Sedím doma a přemýšlím nad tímto příspěvkem. Po procházce městem, kde většina teen lidí nenosí nic jiného než zašedlé a mdlé barvy, výjimkou není ani celý černý outfit, jsem se rozhodla pro radikální změnu. 
Vím, že černou barvou ani béžovou nebo šedou nic nezkazím, ale opravdu už mě to unavuje. V obchodech typu Zara a HM mají představu, že se nejspíš spektrum barev skládá z odstínů černé, šedé, armádní zelené a béžové (nijak nechci zrovna tyto dva obchody, do kterých moc ráda chodím, vůbec urazit, ale dejte mi za pravdu). 
Jakoby byla Fall/Winter sezóna smutná. Ale podívejte se na přehlídky slavných módních návrhářů! Asi nejvíce se mi líbila ta od Chanel, protože Karl tam právě zapojil velký kus modré! Od kabátů až po kabelky. Modrá je pro toto období jasná volba! A nesmí chybět ve vašem šatníku :). Modrou nic nezkazíte a můžu vám zaručit, že budete vidět! 

Takže až pojedu do Prahy --> stanice Modrá.

PS.: Můj dnešní outfit: černé legíny, černo-bílá průsvitná košile s krajkou a přes to černý svetýrek. :D trochu ironie...

PPS.: Pár inspirací :)


                                                                         


                                                   Fendi

by Katty

Žádné komentáře:

Okomentovat