pátek 25. října 2013

Účesy

Čeká mě můj první ples. Za pár týdnů se koná můj Věneček. A tak, jako každá správná účastnice tanečních, i já hledám všelimožné účesy. A nejen na ten závěrečný ples. Celé taneční jsou o každotýdenním stresu a o tom, co s vlasy, jak namalovat, obléknout... Nádherné jsou tzv. fishtails. Ten sem ještě do tanečních nepoužila, ale čeká mě country hodina, tak i tento zvláštní "copánek" vyzkouším :)





Na samotné zakončení tanečních bych ráda zvolila nějaký drdol. Ale vybrala jsem si šaty bez ramínek a tak jsem nechtěla nic "ulízaného". Po internetu jsem hledala několik týdnů a myslím, že výsledky mého hledání vůbec nejsou k zahození. 







Vlasy vyčesané do drdolu dají krásně vyniknout všem šatům, které si ženy (dívky) zvolí na jakýkoli ples či večírek. Na jednoduchý drdol se dají pořídit i šablony a drdol máte hotov do pár minut. Do drdolu můžete zařadit nádherné doplňky či dokonce živé květiny. Dnešní doba drdolům fandí a pokud se snažíte najít návod či nějakou inspiraci, vůbec nepřijdete zkrátka. Internet je plný foto i video návodů. Pokud máte alespoň středně dlouhé vlasy a šikovnou kadeřnici, je na čase se opravdu vyřádit. Na přehlídce "Valentino" se objevil drdol učesaný a la ukrajinská expremiérka. Valentino ho ale vylepšil a v jeho podání vypadá jemně, moderně a vůbec ne selsky.


♥Domi



Žádné komentáře:

Okomentovat