pondělí 4. listopadu 2013

FAVOURITES of the month


Ou Yes! A je tu náš první příspěvek o našich oblíbených věcech minulého měsíce. A tímto příspěvkem také začíná naše série FAVOURITES! Na začátku každého měsíce vám od teďka budeme přinášet naše nejoblíbenější beauty produkty, nejoblíbenější kousky z našeho šatníku, ale i zdravé a výborné mňamky!

Začneme tedy s kosmetikou:

  • BB cream od Garnier
  • Stay Matte - pudr od RIMMEL London 
      Miluju tenhle pudr! Sehnala jsem ho v drogerii Teta u nás ve městě. Celkem na rychlo jsem totiž potřebovala pudr. Akutně! No a tak jsem popadla ten nejhezčí a zároveň i cenově přijatelný! Velmi hezky drží, i když jsem se obávala trochu světlejší barvy, je to i přes to super!

  •  ASTRID - balzám na rty heřmánkový...nevím co bych si bez něj počala! Nosím ho všude s sebou! Ve škole, na trénink, i na cesty.
  • PINK lak na nehty - od Victoria's secret...prosím kdo by si nekoupil růžový lak na nehty od PINK! Skvělá tuctová růžová která rozzáří jakýkoliv černý outfit. A na vrchu uzávěru je: PINK ABOUT IT...no kdo by to nemiloval!




RANDOM FAV. THINGS


  • oblíbená barva: temně modrá
  • písničky: Say Goodbye (Eminem), Do What You Want (Lady Gaga)
  • Vanilla Coke! - Už když sem jí otevřela, uchvátila mě její dokonalá vůňě. Je opravdu výborná, o dost lepší než Coca cola light. A nesmíme opomenout její nádherný obal ♥
Oblíbené kousky oblečení:

  • Průhledná košile - Tally Weijl
  • Svítivě žlutá boyfriend mikina - PINK
  • Legíny s motivem - TopShop



Žádné komentáře:

Okomentovat